wtorek, 10 lipca 2012

Wyprzedażowe zdobycze cz. 1

Wczoraj przyszła do mnie paczka ze Stradivariusa . Jak tylko wyprzedaże wskoczyły do sklepu internetowego od razu przystąpiłam do zakupów . Lubie okres przecen ale nie cierpię stać w kilometrowych kolejkach do przymierzalni i kasy. W tym roku zrobiłam rozeznanie trochę wcześniej i wszystko zamówiłam w e-sklepie ;-)

Dwie pierwsze koszulki chciałam kupić w sklepie.. byłam we wszystkich Stradich w Krakowie ale nigdzie nie mieli mojego rozmiaru . Chyba to był znak , żeby poczekać do przecen ;)
19,99

19,99

Koszulka z sową miała być mojej siostry ale na nią okazała się za duża więc w zamian za tą dałam jej inną (za ciasną na mnie w biuście ;/)
29,99

Brokatowych balerinek nie mogłam sobie odpuścić !
49,99

Jedyną rzeczą jaką udało mi się kupić w stacjonarnym sklepie była koszulka z Mango

35,00

Na razie to koniec wyprzedażowych łowów. Mam nadzieję , że w niedziele uda mi się wyskoczyć na jakieś zakupy i coś jeszcze upolować ;-)

Pozdrawiam was serdecznie
m_and_z

7 komentarzy:

  1. sowa i ostatnia bluzeczka najbardziej przypadły mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie bling-bling kapetki!
    Ostatnia bluzeczka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  3. WSZYSTKO SUPER! BARDZO LUBIĘ TAKIE ZAKUPY SPRAWDZAJĄCE SIĘ NA CO DZIEŃ I NIE TYLKO... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej przypadły mi do gustu pierwsza i druga koszulka :) Dopóki nie będę miała nowej szafy nie kupię sobie nic nowego, bo nawet nie mam gdzie tego wszystkiego trzymać :) Dlatego korzysta na tym mój chłopak :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza i druga bluzeczka są bardzo ładne! Sprytnie to zrobiłaś zamawiając online:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiem, jak to się stało, że nie zauważyłam tego wpisu. Rany rany, rewelacyjne te bluzki! Szczególnie druga i trzecia!

    OdpowiedzUsuń
  7. ta z sową mi się mega podoba!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.