niedziela, 8 lipca 2012

Essie - Mesmerize


Dziś trochę niebieskości na paznokciach. 
Mesmerize już dawno znalazł się na mojej lakierowej liście - planowałam go nawet kupić w Super Pharm ale... pojawił się na Paatalu więc żal było go nie wziąć za 15 zł ;)



Kolor dla mnie piękny - chociaż nie do końca umiem go określić - błękit paryski , trochę wpadający w chabrowy  a może błękit królewski ?

Do pełnego krycia potrzeba dwóch warstw , lakier bardzo ładnie się błyszczy , aplikacja nie sprawia problemów

konsystencja kremowa , bardzo szybko wysycha .

Jak wam się podoba ?

buziaki
m_and_z


9 komentarzy:

  1. jakiś szał na te lakiery z te firmy teraz jest :P

    OdpowiedzUsuń
  2. mam bardzo podobny z miss sporty :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny :) Uwielbiam niebieski, nie tylko na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor :) ostatnio bardzo mnie przekonuje niebieski na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki by to nie był błękit, podoba mi się. w wolnej chwli wpadnij do mnie na rozdanie. pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.