czwartek, 19 lipca 2012

Lirene - Stop Cellulit

Obecnie w drogeriach Super Pharm jest fajna promocja na wspomagacze w walce z cellulitem 


W łapki wpadła mi seria pomarańczowa 


serum używać będzie moja siostra więc ja skupię się nad peelingiem który bardzo mi się spodobał :)


* przyjemny cytrusowo-orzeźwiający zapach
* duże drobinki ścierające  które sprawiają , że skóra jest jedwabiście gładka
* nie spływa z ręki ani z ciała 


Nie mam pojęcia ile kosztuje bez promocji ale cały 'zestaw' kosztował chyba ok. 17 zł
(paragon się gdzieś zgubił)

Używałyście kiedyś tego peelingu ?
jeśli tak to jakie są wasze odczucia ;-)?


Pozdrawiam was cieplutko
m_and_z

7 komentarzy:

  1. Moja siostra go obecnie ma. Ja nie wierzę w skuteczność takich rzeczy, więc ich tez nie kupuję :-) wo.e za tę kasę kupić dwa lakiery :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie wierzę dlatego serum używa siostra a peeling jest fajny ze względu na mocno ścierające drobinki :P

      Usuń
  2. nie używałam, ale na ręku ładnie wygląda, aż by się tak chciało od razu wmasować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna promocja, na pewno skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, super promocja! Skusiłabym się gdybym nie miała peelingu, ale mam jeszcze mały zapas:D

    OdpowiedzUsuń
  5. dość głośno coś ostatnio o tej pomarańczowej serii, więc coś musi być na rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super, dzięki za informację:) Używam tego peelingu od kilku lat i go uwielbiam, jest gruby i bardzo wygładza.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.