wtorek, 31 grudnia 2013

Metalic Triangle Nails


Witam was w ostatni dzień roku! Oczywiście wczoraj nie wyrobiłam się  z przygotowaniem sylwestrowych paznokci...
ale myślę, że to co pokaże wam w dzisiejszym poście świetnie wpasuje się w ten klimat.


Zdobienie wykonałam ponad miesiąc temu i tradycyjnie użyłam do tego taśmy ;) Zdobienie nie należy do trudnych ani o dziwo do strasznie pracochłonnych. Sreberko od essie  idealnie pokrywa paznokcie już przy jednej warstwie na dodatek ekspresowo wysycha. Na wyschnięte paznokcie wystarczy nakleić taśmę - i tu jest dowolność bo trójkąty możecie zrobić jakie wam się podobają i w cale nie muszą być foremne. 
Kolejnym krokiem będzie nałożenie innego lakieru (najlepiej metaliczny ale kontrastujący kolor) i w miarę szybkie odklejenie taśmy. Na koniec całość pokrywamy top coatem


i jeszcze lakiery które użyłam w tym zdobieniu :
Essie No Place Like Chrome
Essie The Lace is On
Essie Sexy Divide


Mam nadzieję, że moje metaliczne paznokcie przypadły wam do gustu :)

Buziaki ;*
m_and_z

20 komentarzy:

  1. świetne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. powoli czaje sie na ten metaliczny lakier... sliczne wykonanie!
    obserwuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak przejrzalam kilkanascie stron Twojego bloga i nie wiem czemu, ale mam wrazenie, ze spotkalam druga siebie... dziwnie brzmi hehe sama tego nie rozumiem i myslac o tym sie usmiecham!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne jest, połączenie kolorów jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne , zdecydowanie w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super Ci to wyszło, aż szkoda takie cudo zmywać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie takie eksperymenty bo sa efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super te trójkąty i równiutkie :)
    Szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się takie zdobienie :) Świetne zestawienie kolorów :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szałowe! Cudnie skontrastowałaś kolory, dla mnie bomba i na dzisiejszą noc idealne :)

    Szczęśliwego Noweg Roku!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ani <3 Bardzo mi się podoba :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajny, geometryczny wzór! Trochę jak z kosmosu :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest to bardzo ładne, starannie wykonanie i podziwiam, bo w tej kwestii nie mam takiej wprawy, aczkolwiek ja bym poszła w prawo albo w lewo - to znaczy, że albo bym postawiła na taki sam kształt i umiejscowienie trójkąta na każdym paznokciu, albo zrobiła go na jednym lub dwóch paznokciach.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.