piątek, 4 stycznia 2013

O.P.I Spring 2013 : Oz The Great & Powerful Collection


Już w marcu marka O.P.I uraczy nas kolekcją inspirowaną nową produkcją Disneya - Oz the Great and Powerful . Premiera filmu odbędzie się 8 marca i jako fanka Czarnoksiężnika z Krainy Oz na pewno wybiorę się do kina ;-)



Kolekcja utrzymana jest w bardzo neutralnych kolorach - składa się z 3 kremowych kolorów , 3 brokatów i jednego matowego brokatu - liquid sand




od lewej : What Wizardry is This
Lights of Emerald City / Don’t Burst My Bubble / When Monkeys Fly!
Glints of Glinda / Which is Witch? / I Theodora You

Czujecie się skuszone ? Bo ja jestem ciekawa jak wyglądają na paznokciach.. ale na pewno na jakiś lakier się skuszę ;)



12 komentarzy:

  1. mnie na szczęście na zdjęciach nie podoba się żaden, ale wiadomo jak to jest na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakoś mnie nie zachwyciła ta kolekcja...

    OdpowiedzUsuń
  3. I Theodora You i When Monkeys Fly! są super! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie najbardziej podoba się Which is Witch?. Ale ciekawa jestem jak kolekcja będzie wyglądała na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się, chociaż spodziewałam się czegoś bardziej spektakularnego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podobają mi się 3 ostatnie :P

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem bardzo ciekawa, jak wyglądać będzie What Wizardry is This. zapowiada się bardzo fajnie :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam ostatnio takie blyskotki... :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Też na ten film się wybieram , a srebrny lakier muszę mieć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.