poniedziałek, 7 stycznia 2013

miss sporty metal flip - 050


Większość z was była ciekawa jak miss sporty będzie wyglądał na paznokciach więc czym prędzej pokazuje swatche ;-)


kolor totalnie mnie oczarował - zieleń pomieszana ze złotem i różowo fioletowa poświata którą widać dopiero pod odpowiednim kątem lub w sztucznym świetle. Po prostu bajka.


lakier dobrze kryje przy dwóch warstwach , pociągnięcia pędzelka są lekko widoczne - co niestety jest wadą lakierów duochrome

Bajka kończy się jeśli mam coś napisać o pędzelku i aplikacji - dla mnie koszmar. Nigdy wcześniej nie używałam lakierów miss sporty i nie mam porównania..

Przy krótkich paznokciach pędzelek jest okropny - źle przycięty , za gruby . Nabiera zbyt dużą ilość lakieru i ma tendencje do zalewania skórek.
Może trafił mi się felerny pędzelek? szkoda ,że nie zrobiłam zdjęcia...



i jak wam się podoba 050 ? Skuszone czy raczej odstraszają was problemy z aplikacją ?

pozdrawiam ;-)
m_and_z


20 komentarzy:

  1. ładnie wygląda

    ale jestem amatorką ,więc chyba ją sobie daruje przez problemy z aplikacją

    OdpowiedzUsuń
  2. żuczkowo-benzynkowe emalie nigdy mi nie podchodziły ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mój pędzelek jest równo przycięty, ale nabieranie zbyt dużej ilości lakieru to przy takich łopatkach norma. ja dużo większy kłopot mam z łopatami OPI - jak dla mnie totalna masakra :) a kolor świetny - dużo lepiej uchwyciłaś kolor niż ja :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  4. ja czuję się skuszona, mimo pędzelka- kolor jest niesamowity!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda całkiem całkiem, ale jakoś nie widzę go na swoich paznokciach, więc raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten odcień nie do końca mi się podoba, ale na pewno jest oryginalny :) Może sprawię sobie jakiś inny lakier z tej serii, ale wątpię, bo ostatnio w ogóle nie bywam w Rossmannie :P

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda dość ciekawie, ale raczej go nie kupię :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastanowię się nad nim, jeszcze zobaczę ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Średnio mi się podoba,ale za musztardowymi kolorami nigdy nie przepadałam ;] Co do pędzelka też ostatnio spotkałam się z negatywną opinią na ich temat. Moje wcześniejsze lakiery takich nie miały.

    OdpowiedzUsuń
  10. pomijając nieudany pędzelek, to kolor wygląda naprawdę nieźle:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekt bardzo fajny, ale chyba się nie skuszę na zakup. Albo to jeszcze przemyślę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. hmm zerkałam na niego w rossmanie,ale jednak nieeee :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolorek, ale za lakierami miss sporty nie przepadam.

    Kochana jak tylko otrzymasz paczuszkę VB koniecznie pokaż co kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny kolorek ;) Bardzo ładne wyraźne fotki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.