wtorek, 2 października 2012

Mój tydzień w zdjęciach cz.5
























7 komentarzy:

  1. Tak, zdecydowanie Twoje koty zawładnęły moim sercem - na zdjęciu zbiorowym chwilę musiałam się zastanowić, ile dokładnie ich tam jest :)) Cuda :)
    Olejki z TBS mnie kuszą - te zapachy nie są jakieś nachalne (boję się potencjalnych migren)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Intensywność zawsze możesz stopniować . Ten ze zdjęcia jest słodki ale nie nachalny . Przed świętami wrzucają trzy zapachy w tym żurawinę którą uwielbiam ;)
      Ogólnie polecam bo nie mają porównania z tymi za 6 czy 10 zł

      Usuń
    2. Dzięki :) Przy okazji pewnie sobie sprawię jeden albo dwa testowo, mam już nawet swoje typy :)

      Usuń
  2. Zatrzęsienie lakierów Essie! :)
    Wytargaj ode mnie kociaki za uszami!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.