środa, 23 maja 2012

Rimmel Whitener


Dziś chciałam wam pokazać odżywkę wybielającą z Rimmela która ma w sobie małe drobinki pięknie mieniące się w słońcu


Kiedy nie wiem na jaki kolor pomalować paznokcie często sięgam właśnie po wybielającego Rimmela.


Bardzo lubię ten efekt wybielenia ...;)

Na paznokciach mam dwie warstwy - jedna warstwa daje bardzo delikatny i naturalny efekt.
Aplikacja jest bezproblemowa , z pewnością można pomalować paznokcie nawet po ciemku ;-)




Niestety nie orientuję się czy jest dostępna w szafie Rimmela i w jakiej jest cenie 
Wiem , że wcześniej można było ją kupić za niewielkie pieniądze na stronie Paatal
Ja swoją dostałam od Doroty :) :*

Miałyście styczność z tym produktem ? jeśli tak chętnie poczytam w komentarzach 

Pozdrawiam was gorąco 
;*




2 komentarze:

  1. Fajnie wygląda :) Nie miałam jej w swojej kolekcji jeszcze :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. ... bardzo lubię takie lakiery... kiedyś miałam kręćka na punkcie french'a i taki lakier był u mnie na paznokciach non stop... ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.