czwartek, 10 maja 2012

Essie - Bahama Mama


Dziś na paznokciach wylądował kolor o wdzięcznej nazwie Bahama Mama. Podczas niedzielnej wizyty w Super Pharm jako pierwszy wpadł mi w oko i już wiedziałam , że musi być mój ;-)


Lakier dobrze się nakłada , nie smuży - do pełnego pokrycia płytki paznokcia potrzebne są dwie warstwy.


***

lakier wyprodukowany w USA/ lakier wyprodukowany w Europie


Nowością jest pędzelek ! Którym jeszcze lepiej i szybciej aplikujemy lakier (nawet na małych paznokciach)

Cieszycie się , że marka Essie zawitała do Super Pharm ?
... Zresztą jak tu się nie cieszyć ;)

Pozdrawiam ;*
m_and_z 





3 komentarze:

  1. No widzisz... masz teraz też z dużym pędzelkiem... prawda, że fajniejszy? :)
    Podobno produkują je na rynek europejski, ale to zaprzecza troszkę temu co napisałaś, więc nadal nie wiem... ;)

    BTW... śliczny, klasyczny, elegancki kolor... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co.. może teraz rzeczywiście na rynek Europejski produkują z szerszym pędzelkiem . Dla porównania wzięłam lakier z zimowej kolekcji 2011 , a ten co zamawiałam z najnowszej jest produkowany w USA

      Usuń
  2. Cudny kolor !

    Zapraszam do komentowania, odwiedzania i do obserwowania mojego bloga ;)

    http://rockglamfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.