wtorek, 3 kwietnia 2012

trzy drobnostki

Ostatnio w ogóle nie udają mi się zakupy.. chodzę po sklepach i sama nie wiem czego chce.. Później wychodzę wkurzona , że nic nie kupiłam...
W efekcie bardzo nieudanych zakupów minionego tygodnia (ale również i dzisiejszego dnia)
tylko trzy rzeczy.


dwa lakiery z Golden Rose - bardzo klasyczne kolory ale właśnie takich mi brakowało.
Czerwony jest bliski mojego ideału ale to chyba jeszcze nie to..

Oraz bardzo miłe zaskoczenie czyli krem do mycia twarzy z Alterry

Kupiłam go z myślą o moim K. żeby czymś zmywał twarz wieczorem. Nie byłabym sobą gdybym nie spróbowała - idealnie zmywa makijaż i oczyszcza twarz :)
Kupiłam dodatkowy dla cioci  i sama na pewno kupię i to nie jedno opakowanie - w końcu cena też zachęca - 8 zł.

I to tyle z moich zakupów.
Byłam chyba we wszystkich możliwych Rossmannach w okolicy i nigdzie nie mogę znaleźć nowego pędzla z EcoTools - Buffing Brush  .


Czy ktoś go w ogóle widział w jakimś Krakowskim Rossmannie ?



1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.