niedziela, 29 kwietnia 2012

Bardzo miły weekend

Pogoda nas wręcz rozpieszcza. Czuję się jakby już były wakacje  - 30 stopni w cieniu i ciepły wiaterek... ahh żyć nie umierać ;)

Trzeba było skorzystać z okazji i oczywiście rozpocząć sezon grillowy
Mam dla was kilka zdjęć - głównie jedzenia , które było pyszne



Pstrąg z cytrynką i przyprawami


Pieczarki z mozzarellą (kto jeszcze nie próbował gorąco polecam)


Moja siostra nie była by sobą gdyby czegoś nie wykombinowała. 
Chlebki pita z falafelami , guacamole i sosem czosnkowym 
Uwielbiam takie jedzenie :)


Wszystko na grillu...


A nasza kochana Gaja "grzecznie" leżała i obserwowała co się dzieje ...


______________________________________________

A dziś wybrałam się z Karolem na dłuższy spacer nad zalew machowski :)



A wy jak spędziliście weekend...?
Leniwie czy aktywnie ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.