niedziela, 30 czerwca 2013

jelly sandwich manicure


Jelly Sandwich Manicure to świetna alternatywa dla brokatowych paznokci. Brokat jest ale w dużo łagodniejszym i stonowanym wydaniu. Jak widzicie na zdjęciu do wykonania kanapeczki użyłam Essie - mademoiselle (ale równie dobrze może to być każdy inny - mleczny lub różowy bardzo naturalny lakier) i essence - Circus Confetti


Na paznokcie nałożyłam jedną warstwę mademoiselle jako bazę na to jedną warstwę brokatu którą przykryłam dwoma warstwami mademoiselle ( oczywiście efekt można stopniować )


Mój manicure spotkał się z pozytywnymi opiniami wśród koleżanek :) 
Na paznokciach trzymał się ponad 5 dni  zmywanie a zmywanie go to istny koszmar... dlatego następnym razem użyję bazy peel off od essence.

Jak wam się podoba ?
Chcecie więcej kanapeczek czy może nie przemawia do was taka kombinacja 

Pozdrawiam was serdecznie 
m_and_z

p.s: sesja jeszcze trwa dlatego posty pojawiają się z tak rzadko 

19 komentarzy:

  1. ciut za delikatny jak dla mnie :> ale ładnie

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Mam oba te lakiery, więc wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się bardzo podoba :) Też już raz robiłam sandwich mani, ale następnym razem pokombinuję z circus confetti :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam, że tak fajnie wygląda to konfetti przykryte dwoma warstwami bezbarwnego lakieru!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezentuje się ładnie :D Muszę kiedyś spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy lakier w połączeniu z Essie Mademoiselle daje świetny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie, delikatny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super.. strasznie mi się te kanapkowe zdobienia podobają, chociaż sama jeszcze nie robiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy manicure :) na pewno zrobię coś podobnego, super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Essie Mademoiselle mam, ale brakuje mi takiego "delikatnego" brokatu. Fajne połączenie! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakiś czas temu też popełniłam sandwich mani i bardzo podoba mi się taki efekt, mani jest niby delikatny, ale za to bardzo efektowny i przyciągający wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wiesz że fajnie... chyba spróbuję takiej kanapki u siebie... :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.