sobota, 11 maja 2013

Kilka nowości


Dziś przychodzę do was z notką zakupową. Wpadłam do Rossanna po kilka rzeczy w celu uzupełnienia braków. Skończył  mi się dezodorant a że jestem trochę monotonna wzięłam ten co zwykle czyli adidas action 3 control - ładnie pachnie i spełnia moje oczekiwania. Szampon babydream wzięłam z myślą o moim K. chociaż sama też go czasami używam - jest bardzo delikatny i dobrze myje włosy. Nie mogłam przejść obojętnie obok nowego zapachu isany - słodki , kwiatowo landrynkowy. Nie byłabym sobą gdybym nie wzięła odżywki do włosów aussie - 3 minute miracle. Produkty aussie powoli pojawiają się w drogeriach rossmann. Za odżywkę zapłaciłam 29,99 (cena niestety nie powala na kolana). Na razie mogę powiedzieć, że zapach jest obłędny a włosy po użyciu są bardzo sypkie i podatne na układanie.


Na koniec jeszcze jeden produkt - Woda rozświetlająca Caudalie o której pisałam wam tutaj . Tym razem zamówiłam ją na allegro i cieszę się jeszcze bardziej bo wzięłam ostatnią sztukę.

To by było na tyle ;-) a może macie któryś z tych produktów ?
buziaki ;*
m_and_z

24 komentarze:

  1. Wkradł się błąd w tytuł posta ;)
    Co do wody Caudalie to na pewno ją kupię razem z micelem ;) Czyżby na Allegro można było ją kupić trochę taniej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kapnęłam się po dodaniu ale już poprawiłam :P
      Jeśli chodzi o caudalie to kupiłam za około 46zł z dostawą w paczkomacie ale teraz przepatrzyłam i nie ma już ani jednej sztuki. Z tego co wiem to pojawiają się od czasu do czasu ale tylko wersje 30 ml. Na micela też mam ochotę :p

      Usuń
  2. Ja tego makowego żelu pod prysznic jakoś nie mogę wciąż znaleźć;/ Raz jak był na półce, to nie potrzebowałam żeli, bo miałam ich sporo, teraz zapasy się uszczupliły i jak na złość nie ma! Chyba zakręcę się też koło Aussie skoro jest promocja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje.. ciężko go dorwać. Niby mam zapas żeli ale stwierdziłam, że jak go znalazłam to trzeba wziąć. Na aussie jest promocja? 29,99 to regularna cena (tak mi się wydaje) :P

      Usuń
    2. Ostatnio na FB widziałam, że któraś z dziewczyn wrzucała zdjęcie, gdzie widniały plakietki z promocją :P Chyba, że już się skończyły:)
      Fakt, mogłam kupić tak czy siak, a teraz pokutuję! ;)

      Usuń
    3. dziś przechodziłam obok Rossa i zobaczyłam plakat z odżywką - rzeczywiście jest na promocji (chyba za 25 zł)

      Usuń
  3. lubię tą serię deo Adidasa :) a najbardziej o egzotycznym zapachu :D
    choć pod względem ochrony wolę Rexonę lub Garnier Minerals ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa jak się odżywka Aussie sprawdzi. Za taką cenę spodziewałabym się czegoś dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  5. używam tylko baby dream, na początku zmywałam nim oleje:) a odżywka aussie mnie bardzo ciekawi, ale na razie cena odstrasza :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta woda zasiala we mnie ziarno chciejstwa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jejku, chętnie wypróbowałabym Twoje nowości, bo... mój Ross mnie zawodzi po całej linii- zlikwidowali szafę Lovely (szok!), a odżywek aussie to chyba nigdy tam nie ujrzę...

    OdpowiedzUsuń
  8. Musze spróbować ten żel z Isany:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham żele pod prysznic z Isany, a firma Aussie jest podobno jedną z lepszych, szkoda tylko że ceny takie wysokie..:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam pomarańczową wersję Adidasa, nie była zła ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak byłam w Rossmannie to też zastanawiałam się nad tą odżywką Aussie, ale mam obecnie 3 więc może poczekam aż będzie na jakiejś promocji ;)))

    OdpowiedzUsuń
  12. odzywke dzis widzaialm w rossmann w promocji za 19zl

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też muszę się w koncu wybrać do Rossmana bo mam już braki w kosmetykach ;) Zaciekawiła mnie ta woda rozświetlająca ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Woda rozświetlająca brzmi ciekawie, miałam tylko dezodorant- był w porządku :)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  15. Też nabyłam odzywkę Aussie, tylko do długich włosów, jestem bardzo ciekawa jej działania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę kupić sobie ten szampon, może mi pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten makowy żel z Isany był bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.