środa, 3 kwietnia 2013

miss sporty 470


Miss Sporty 470 to ciemna zieleń z odrobiną niebieskich tonów. Przyznam , że kupiłam go na jakiejś promocji pod wpływem impulsu 'muszę coś kupić żeby tylko kupić'. Jakoś nigdy nie korciło mnie żeby kupić jakiś lakier z tej firmy ale skoro dużo osób polecało to postanowiłam spróbować.


Kolor lakieru bardzo mi się podoba , konsystencja jest świetna ale niestety wszystko psuje ten gruby i jak dla mnie dziwnie przycięty pędzelek. (teraz żałuje ,że nie zrobiłam zdjęcia)
Trzeba bardzo uważać i mocno się starać żeby równo nałożyć lakier przy skórach. 
Krycie bez prześwitów gwarantują nam dwie warstwy . Nie zauważyłam bąbelków a wysychanie było w normie .


Lakier zmywał się dobrze nie odbarwił płytki ani nie zafarbował skórek .
Sama nie wiem czy skusze się na następny kolor .. być może tak bo cena jest niewielka i prócz pędzelka formuła lakieru wypada na prawdę dobrze .

A wy jakie macie zdanie na temat lakierów miss sporty ?

buziaki ;*
m_and_z

25 komentarzy:

  1. kolor strasznie mi się podoba :) rewelka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor!! Jak zaczynałam swoją przygodę z lakierami to ta firma była jedną z pierwszych jakie zaczęłam kupować :D jednak teraz tak rzadko po nie sięgam...muszę to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś lakier MS i był bardzo średni.. Szybko gęstnieją. Kiedyś sama się zastanawiałam nad tym kolorem, ale jak mi się przypomniało, jak szybko gęstnieje odstawiłam go grzecznie na półkę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor bardzo ładny :) chciałam dziś kupić taki jasny zielony, ale były chyba po 9 zł, a pamiętałam jak kiedyś były po 5zł i jakoś tak się zniechęciłam :P
    ale mam kilka ich lakierów i nie narzekam :) za to z tymi ich pędzelkami faktycznie coś jest nie tak

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie pędzelki tych lakierów są kiepskie. Ale kolory lakierów za to mają świetne :P

    OdpowiedzUsuń
  6. ja lubię strasznie lakiery z tej firmy...
    jak za tą cenę uważam, że są świetne i mają ciekawe kolory (po warunkiem, że wycofali już perły ;))...
    Twój jest świetny!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest bardzo ładny, mam taki sam:D
    Mam kilka lakierów z MS niektóre lubię bardziej a niektóre mniej, jednymi maluje się fajnie a innymi źle. Nie wiem od czego to zależy, ale ogólnie lubię ich lakiery:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor jest cudowny. Ale jakoś nie przepadam za lakierami miss sporty ze względu na to ze szybko 'glucieją'. Za kolorki je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam go i uwielbiam za kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny kolor :) lubię lakiery z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładny :) mam kilka ich lakierów i jak za taką cenę to są ok :)

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię lakiery z tej firmy, kolor świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a jak z trwałością? bo nie mam ani jednego z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mam cała serie metalic flop i jestem zachwycona ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. ja nie mam żadnego lakiery miss sporty- jakoś mnie nie kuszą.
    Ten jest niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie uzywalam lakierow Miss Sporty, jakos wole Essie czy Mavale ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Od dawna kusił mnie ten kolor. W buteleczce prezentuje się naprawdę fajnie, a z tego co widzę i na paznokciach fajnie wygląda :)
    Sama jednak nie przepadam za lakierami od miss sporty... są dla mnie zbyt gęste i słabo się nimi manewruje. Akurat pędzelek to najmniejszy problem :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mam ani jednego lakieru MS i nigdy nie miałam, ich stylistyka do mnie nie przemawia. Kolor za to wspaniały- bardzo lubię tego typu odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Sama nie wiem czy mi się podoba czy nie, ma coś w sobie co kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny kolor <3

    mam taki ale z kobo ,a nie z miss sporty ;d

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny kolorek :D
    ja miałam lakiery MS i nie są takie złe :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie używałam lakierów MS. Podoba mi się jego kolor i połysk :)

    OdpowiedzUsuń
  23. W sumie to żadnego jeszcze nie miałam, ale bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.