wtorek, 26 lutego 2013

maleństwa od L'Occitane


Kilka dni temu (a dokładnie w czwartek) Iwetto napisała na twitterze o wyprzedaży w internetowym sklepie L'occitane . Jak widzicie na zdjęciu powyżej skusiłam się na dwa małe kremy które idealnie sprawdzają się do noszenia w torebce. Każdy kosztował 15 zł więc żal było nie wziąć :). Oba zapachy przyjemne chociaż bardziej podoba mi się zielony. Poprzednio miałam klasyczną wersję i bardzo się z nią polubiłam  - z chęcią skusiłabym się na dużą tubkę (chociaż cena jest przegięciem jak dla mnie ..)

Używałyście kremów l'occitane ?
z chęcią poczytam wasze opinie 

Pozdrawiam was serdecznie
m_and_z

12 komentarzy:

  1. Mam ten różowy i jest kiepski. Temu z masłem shea 20% nie dorasta do pięt

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ Ci zazdroszczę!
    ja nie zdążyłam :( promocja była tylko do 16tej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zużyłam zielony i jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszy jest ten z masłem Shea! Ich kultowy produkt, a według mnie wspaniały. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś ochotę wypróbować ich kremy, ale wg mnie jak na krem do rąk, to dosyć wysoka cena i w końcu sobie odpuściłam :) na pewno kiedyś sięgnę po któryś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O fajnie że skorzystałaś :) Ja sobie darowałam, bo mam za dużo mazideł ;] Miałam od nich kremik do stóp, nie pachniał zbyt przyjemnie ale działanie miał rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam, dzisiaj nawet przechodziłam koło ich sklepu, ale ostatecznie odpuściłam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie używałam ich kremów, ale ten oryginalny z shea mnie bardzo kusi, opinie są bardzo zachęcające.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam ale na pewno bym chciała kiedyś coś przetestować;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam ten różowy, lubiłam go, ale nie kusi mnie powrót :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.