środa, 9 kwietnia 2014

Fotomix 39




Weekend w domu / Tak mi dobrze / Jak nie wy to kto? / Dzień kobiet 

Niedzielny spacer / Hejka to my! / Herbatka i magisterka / Holo trójkąty

Kubunio w ubranku od cioci i wujka :) / Nowe kolczyki - prezent od K. ;) / Cukiereczki! / Wosna ahh to Ty

Nowe czytadło / Piwko do obiadu (mniam!) / Ciasto marchewkowo-ananasowe by S. / Co za świeżość!

W końcu udało mi się ją dorwać w hebe! / Pyrka <3 / Nowe gumki do włosów / Kiss me on my tulips

Porcja owoców / Owsianka na kolacje / Obiad: Makaron z krewetkami, czosnkiem i chilli / Sałatka z kuskusem, grillowanym bakłażanem, czerwoną fasolką, pomidorem, cebulą, fetą i pietruszką <3

Piwko na wieczór / Bamberka od Colour Alike / Urodziny (przyszłego) teścia :) / Tort dla Mamusi :))

U dentysty... / Wiosna w ogrodzie / Castle i malowanie paznokci / Nowe love :)

Buziaki ;*
m_and_z

17 komentarzy:

  1. Makaron z krewetkami pobudził moje ślinianki do pracy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciasto marchewkowo- ananasowe wygląda obłędnie!!

    OdpowiedzUsuń
  3. miły tydzień (i to nie tylko ze względu na pyszne jedzonko :P)

    OdpowiedzUsuń
  4. smakołyki widzę, a ja jeszcze bez śniadania:D
    piękne te holo trójkąty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile smakołyków :D zgłodniałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gumki do włosów czadowe :) Gdzie je dostałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gumki mozesz dostac na www.fashionmuffin.pl :)

      Usuń
  7. świetne te holo trójkąty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię takie miksy! ;) Achh.. na ten holo poluję już od dawna. Ale pyszności wrzuciłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Holo trójkąty wyszły Ci genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zjadłabym te pyszności! :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha, ja też zazwyczaj maluję paznokcie przy jakimś filmie czy serialu :)
    Piękne te lakiery z CA!

    OdpowiedzUsuń
  12. Malowanie przy filmie... najlepszy sposób by paznokcie zdązyły wyschnąć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie mogłabyś robić same mixy jedzeniowe - zaśliniona klawiatura gwarantowana :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ pyszności na tych zdjęciach. Od razu poczułam się głodna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.